Saturday, April 12, 2014

Black Frills

Nowdays I have to study a lot because I going to have the final examination in next month. I hate it so much, but I trying to be positive about that, so seeing the good side: I have only 8 days left from the high school, how cool is this?  :) I'm starting feel -what the teachers have said fot a while- that we should enjoy these few days.

I really like the boyfriend jeans, I wear them a lot. I also wore them in the ELLE Fashion Show (outfit here). I combinated them with high heels to be a little elegant. To take a little colour in it (it's spring time or what) I wore a pink statement necklace, I love it so much. In my opinion the frills make this outfit a little bit cute, even if they look so much better on a skinny girl.

♥♥♥

Mostanában rengeteget kell tanulnom, mert jövő hónapban érettségizek. Sajnos eléggé nehezen tudom rávenni magamat és utálom az egészet, de próbálom a jó oldalát nézni: már csak 8 napot kell gimnáziumba járnom! :) Most már kezdem érezni, -amit már a tanárok egy ideje mondanak- hogy ki kell még élvezni ezt a kis időt!

Mostanában egész sokat hordok 'boyfriend' nadrgágot. Az ELLE Fashion Show-n is ez volt rajtam (kép itt). Magassarkúval vettem fel, hogy egy kicsit elegáns legyen. Hogy egy kis színt is vigyek bele, rózsaszín statement nyakláncot választottam, ez az egyik kedvenc kiegészítőm. 










top - Dorothy Perkins / jacket - Strenesse / jeans - DIY / necklace - H&M / bag - Mango / 
shoes - Tamaris

xxx Sári

INSTAGRAM      TWITTER       TUMBLR      BLOGLOVIN

7 comments:

  1. szuper képek, annyira jó az a táska!!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  2. Sára, nagyon csinos vagy! :)) Nekem a felső tetszik leginkább!
    Most találtam rá a blogodra, követlek is Bloglovin'-on! :)
    xoxo:Yvett

    ReplyDelete
    Replies
    1. PS: Jaj, és átérzem a helyzetedet, én is végzős vagyok :D!

      Delete
    2. Köszönöm Yvett!! Hát hajrá az érettségin, drukkolok! Visszakövettelek Bloglovin'-on :) xx

      Delete
  3. húú ez nagyon tetszik!!:)

    http://amandaslifeandstyle.blogspot.hu/

    xoxo, Amanda

    ReplyDelete